Cumparaturi de Sezon pentru Garderoba


A venit primavara si odata cu ea si cheful nostru, al femeilor, de a ne reinnoi garderoba cu ultimele modele de haine trendy, incaltaminte si accesorii. Si pentru ca acest chef de shopping nu se poate satisface chiar in orice zi datorita programului incarcat, eu una am descoperit recent ca pot la fel de bine, sa imi fac cumparaturile online, fara a mai pierde timp deplasandu-ma pana in Mall, de exemplu. Dupa o sedinta de shopping facuta din fata calculatorului sunt la fel de incantata de ceea ce cumpar si mai odihnita chiar, asa ca vad in cumparaturile online o foarte buna alternativa. Si pentru ca ma laud cu multumirea pe care o am dupa cumparaturile facute online, m-am gandit ca poate este totusi si din cauza magazinului de unde cumpar care imi ofera lucruri pe gustul meu, de calitate, la preturi accesibile (cine nu se bucura de astfel de avantaje?!). Ca sa elimin misterul, magazinul de unde eu am ales in acesta primavara sa imi reinnoiesc garderoba se numeste Sport Couture si reuneste in acelasi loc atat haine pentru femei cat si pentru barbati si copii, de la o multime de branduri celebre. 


Prima data cand am cumparat de la ei, a fost „de test” sa spun asa caci auzisem de magazin din mai multe locuri si numai de bine. Am luat cateva lucruri de la reduceri (daca se dovedea ca produsele nu erau de calitate macar sa nu cheltui multi bani pe ele, nu?) si vreau sa va pun ca am fost mai mult decat incantata atunci cand am primit coletul. Materialele sunt foarte bune si placute la atingere, culorile corespund pozelor de pe site, la fel si masurile. Dupa inca o comanda a mea si una a unor prietene, am ajuns la concluzia ca magazinul este unul care se respecta si mai ales isi respecta clientii, ceea ce sincer va spun, vad din ce in ce mai rar la magazinele cu haine. Pentru ca ei mi-au facut asa o impresie buna incat am revenit pe site de cateva ori pentru comenzi, am decis sa il recomand mai departe caci este unul dintre magazinele de calitate in care gasiti absolut orice puteti avea nevoie in materie de imbracaminte, incaltaminte si accesorii la o calitate mult superioara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu